
«به نام خدا»لبـخنــــــــد بزنفردا روز بـــــــــد تریه__________________________ناچارم به تو...باد خواهد برد عشقی را که من دارم به توبعد از این یک عمر بی مهـری بدهکارم به توتو همیشه در پـــــــــی آزار مــن بودی ولـیمن دلم راضی نشد یک لحـــظه آزارم به توراسـت میگویم ولی حرف مرا باور نکــــــــــناین که ممکن نیست دل را باز بسپارم به توخوب میدانم برای من کسی مثل تو نیـستخوب میدانم که روزی باز نا چارم به تـــــــومیروم شاید دلــــت روزی گرفتـــــــارم شودمیروم اما گرفــــتارم...گرفتـــــــــارم ب...
ادامه مطلب