هنوز از دیشب نخوابیدم.چشام قرمزه
3 سال و 6 ماهه اینجا داره خاک میخوره
ساعت 5 صبح یه سرچ زدم و اومدم همه نوشته هامو از 6 سال پیش تا الان خوندم.چشام گرد شد دهنم باز موند.اون من بودم یا این منم؟ چقد مهربون و دل نازک بودم و چقد شخصیتمو حفظ کرده بودم چقد عوض شدم واسه چه چیزایی ناراحت بودم مثل احمقا..
واسم جالب بود یادم رفته بود چه آدمی بودم تصمیم گرفتم بازم بنویسم از حال و روزم ببینم چند سال زندگی چی سرم آورده چه آدمی شدم..
دیگه از اون دختر احساساتی و با شورو ذوق و خوش بین و خوشحال و بچه مثبت که اوج خلافش یواشکی تلفن حرف زدن خبری نیست..
اون دختری که 3 سال پیش عاشق بارون بود منتظر بود پاییز بشه بارون بزنه بره زیر بارون رو برگا راه بره تو خیالش به عشقش فکر کنه الان بارون که میزنه میشینه پشت فرمون تنهایی خیابون گردی میکنه و سعی میکنه با اهنگ بلند بلند بخونه تا همه چی یادش بره..
اون دختری که صاف و پاک بود تو پروندش یه سری چیزای بد داره..
اون دختر که انقد حساس و شکننده بود الان تو اوج ناراحتیش وقتی کثافت کاریا و بدی و نامردیارو میبینه دیگه مثل قدیما حالش بد نمیشه سیگارشو بر میداره رژ قرمزشو میزنه میزنه بیرون یه قطره اشک میریزه میره دنبال دوستش به همه دنیا میخنده..
کسی که واسه بیرون رفتن از خونه هفته ها برنامه میریخت الان وقتی میزنه بیرون و بر میگرده کسی نمیفهمه بفهمنم کاری ندارن چون همه میدونن خیلی داغونه شاید اینطوری یکم حالش خوب شه..
کسی که هیچ گناهی نکرد ولی تاوان همه گناهای دنیارو پس داد..وقتی دید خدا هم کاریش نداره و 5 سال گذشت و پشتش نیست دیگه وقتی یکی میخوره دوتا میزنه فهمیده اگه بازی نده بازیش میدن..شعارشم شده این که همونقدر که من اذیت شدم خدا حالمو خوب کرد بره حال اونارم که من اذیت کردم خوب کنه من دیگه کاری از دستم براشون بر نمیاد..
قالب وبلاگم دقیقا خودمم تنها فرقمون اینه که من موهام کوتاهه..یه زمانی واسه یه سانت کوتاه کردنشون اشک میریختم ولی یه روز خودم قیچی زدم بهش و موهایی که تا کمرم بود شد تا زیر گوشم ...
آهنگ رفتی علی زند وکیلی عالیه ...
بسه دیگه یکم بخوابم مهمونی دعوتم
رز سوخته...
ما را در سایت رز سوخته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75