پاییز...

خرید بک لینک



«به نام خدا»

سلام.نمیدونم چی میخوام بگم فقط میدونم دلم میخواد بنویسم..از همه چی و از هیچی..!
از نوزدهمین پاییز زندگیم..از اولین بــارون پاییزی که همین الان واسه اولین بار داره میباره..
از این هــــــوای سرد و کثیــــــــف اما قشــنگ...از این پاییز زرد...از این همه خــــــــفگی..
امسال اولین سالیه که عاشق پاییز نیستم هواش داره هر لحظه خفم میکنه بـوی بارونش
بینیمو اذیت میکنه رنگاش حالمو به هم میزنه از صدای خش خش برگا زیر پام بــــدم میاد...
این منم..نمیدونم کیم..دلم واسه خودم تنگ شده........
هردفعه قالبمو نگاه میکنم کلی حال میکنم باخودم..دوروزم که نباشـــم اهنگم گم میشه:|
خسته شدم همش شبا دارم طرح میکشم چشمام داره درمیاد دیگه..
کاش بارون نمیومد دلم میگیره..دیگه حتی از بارونم بدم میاد..
باورم نمیشه انقدر بزرگ شدم..خیلی ســــخت بود اما تو این یک ســـــال به اندازه صــد سـال
زندگی کردم خیلی مسخرس اما اینطوری بودچون ثانیه به ثانیشو لمس کردم با همه وجودم..
تولد کذاییه امسالمم گذشت یک سال منتظرش بودم ولی کاش نبودم فقط یه چیزش خـــــوب
بود اونم این که کلی کادو گرفتم بابامم بازم شرمنــدم کرد از دســــــت اون کامپیوتر فکستنی
نجاتم داد واسم یه لپ تاپ خوگشل خرید:D انقده دوسش دارم..
فکر کنم دیگه حرفام ته کشید دیگه هیچی ندارم..


___________________________________

کــــــــــاش
روزهــــــــــــای دلتنگی ِ مـــــــــن
مثل ِ “دوست داشتن های” تو کوتاه می شد
کــــــــــاش…


______________________________________


عاشق که میشوی مواظب خودت باش ...
شبهای باقیمانده عمرت ..
به این سادگیها صبح نخواهند شد ... !

_____________________________________



- دلت برام تنگ شده؟...........
خیلی سخته خیلی زیاد اما باید بهش عادت کنم اینه زندگی من... تو هم تمومش کن
با تمام سختیاش و عذاباش با اینکه گفتنش سخته اما حرف اخرمو بهت میزنم عزیزم

نفسم بودی ولی یه تجربه شدی و بس...

...

___________________________________



بای تا های

رز سوخته...

ما را در سایت رز سوخته دنبال می‌کنید

برچسب: پاییز آمد,پاییز طلایی,پاییز شعر,پاییز صحرا,پاییز چت,پاییز تنهایی خواجه امیری,پاییز پادشاه فصل ها,پاییز علی عبدالمالکی,پاییز عکس,پاییز متن, نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 8:54

صفحه بندی