رز سوخته

متن مرتبط با «پاییز شعر» در سایت رز سوخته نوشته شده است

پاییز...

  • نیلوبلاگ

    «به نام خدا»سلام.نمیدونم چی میخوام بگم فقط میدونم دلم میخواد بنویسم..از همه چی و از هیچی..!از نوزدهمین پاییز زندگیم..از اولین بــارون پاییزی که همین الان واسه اولین بار داره میباره..از این هــــــوای سرد و کثیــــــــف اما قشــنگ...از این پاییز زرد...از این همه خــــــــفگی..امسال اولین سالیه که عاشق پاییز نیستم هواش داره هر لحظه خفم میکنه بـوی بارونشبینیمو اذیت میکنه رنگاش حالمو به هم میزنه از صدای خش خش برگا زیر پام بــــدم میاد...این منم..نمیدونم کیم..دلم واسه خودم تنگ شده........هردفعه قالبم...

    ادامه مطلب